P-1796 – Fantàstic dúplex de 3 habitacions en venda a l’Estany
Característiques
Descripció
Dúplex de 3 habitacions en venda al poble de l’Estany, molt ben situat en un edifici construït l’any 2007.
La planta baixa disposa d’un ampli menjador molt lluminós amb estufa de pellet, cuina office i un bany de cortesia.
A la primera planta hi trobem les tres habitacions (totes elles dobles) amb finestres al sostre i un bany complert amb dutxa.
Gran armari encastat a la zona distribuïdor de la primera planta i també en una de les habitacions.
També disposa d’un altell de fusta de pi que es pot habilitar com a despatx i llibreria encastada a l’escala per aprofitar al màxim l’espai.
Els dos banys estan acabats de reformar amb materials d’alta qualitat i un d’ells disposa d’una claraboia al sostre que permet entrar llum natural.
Tancaments d’alumini a la planta baixa i de fusta a la planta primera, tots ells amb vidre doble de climalit.
Calefacció elèctrica, terres de gres i sostres de fusta a la primera planta.
Pis totalment exterior, amb molt bones vistes, portes de fusta de cirerer i escala de cargol també amb fusta de cirerer.
Llest per entrar a viure, amb molts bons acabats, millor que nou!