C-1569 – Casa de pedra d’alt standing en venda a Castellcir Castellcir
Característiques
Descripció
Exclusiu habitatge de 300 m2, semi-nou. Any construcció 2012.
6 habitacions, (estudi 35 m2,) Living Room, 3 banys. Garatge 44 m2
Espectacular Masia construïda íntegrament en pedra i disseny interior, barreja de modernitat i tocs rústics amb materials nobles (pedra, fusta, marbre). Situada a Castellcir municipi del Moianès, es troba a tan sols 35 minuts de la ciutat de Barcelona. La casa està totalment equipada amb materials de primera qualitat com terra radiant a tota la casa i calefacció per energia geotèrmica de la marca alemanya Vaillant. Baix cost anual electricitat (calefacció, llum etc.). 2 pous captadors d’energia geotèrmica a 100 metres de profunditat reben l’energia del subsòl terrestre a uns 15 graus durant totes les èpoques de l’any, i la bomba geotèrmica la transforma fins 21-22 seleccionats amb un mínim cost. Sòls porcellànics de la marca Keraben, domòtica en persianes per zones, tota la casa o individual per habitació. Saló menjador amb llar de foc “insert” de la casa Edilkamin, capaç de calefactar 300 m2 per ventilació forçada, sostres a doble alçada en fustes nobles, finestres de fusta massissa d’iroco gairebé sense manteniment causa de la seva densitat, reixes estil medieval i molts detalls que fan d’aquesta casa una propietat realment exclusiva.
A la planta baixa es troba el rebedor amb accés directe al garatge de 44 m2 i entrada al saló amb sostres a doble alçada, menjador amb sortida al jardí, cuina oberta amb illa central d’estil modern, equipada amb electrodomèstics d’alta gamma, incloent un fantàstic Teppanyaki de la signatura de Dietrich, per al rostit de carns i peixos. Passadís distribuïdor que dóna accés a la zona de nit amb quatre dormitoris dobles, safareig i dos banys amb dutxa, tots revestits en marbre natural italià i aixetes de la marca Grohe i Transgrohe.
A la primera planta hi trobem un ampli estudi obert amb sortida a terrassa amb vistes al bosc i una suite amb vestidor i bany amb banyera d’hidromassatge i dutxa separada.
Al jardí es troba una casa-cabana on es pot gaudir d’un espai extra, totalment climatitzat tant a l’hivern com a l’estiu. Envoltada de boscos, fan d’aquesta casa un lloc fantàstic per viure en plena natura. La propietat es troba a tan sols 35 minuts de Barcelona Ciutat i el seu aeroport de manera que permet treballar a la ciutat i tornar cada dia com si fos cap de setmana. Es troba en el nucli urbà i al costat de tots els serveis necessaris com escoles, farmàcies, i botigues a 150 metres.